Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Informacja dot. trybów NBO, WR, ZOC, oraz zamówień objętych umowa ramowa (postępowanie/a wszczęte do dnia 11.04.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
6 października 2017 12:42
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wymiana drzwi wewnętrznych i naprawa części jezdni z kostki brukowej w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
090000/271/6/2017-ADG/ZP
-
Określenie trybu zamówienia
Zamówienie z wolnej ręki
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – dot. trybów NBO, WR, ZOC
-
Data publikacji ogłoszenia06 października 2017 13:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Małgorzata Bejm
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Częstochowie
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa
Tel. (34) 368-94-23
e-mail: malgorzata.bejm@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia