Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 maja 2017 13:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
WYMIANA PIONÓW W-K WRAZ Z REMONTEM PRZYLEGŁYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU, UL. CHMIELNA 27/33.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Gdańsku
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
tel. 58 307 82 00, faks 58 301 84 59 -
Województwo
pomorskie
-
Numer postępowania
100000/271/1/2017-ADG/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Roboty budowlane w zakresie budynków – 45210000-2
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę w formie pisemnej, składa się w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, w pokoju nr 409 (IV piętro), tel. wewn. 207 i 228 - Zamówienia Publiczne.
-
Termin składania ofert
1 czerwca 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w Zamówieniach Publicznych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 w pokoju nr 409 (IV piętro), zebranie Wykonawców przy portierni, w terminie, określonym powyżej, o godzinie 11:00.
Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z uczestnikami postępowania upoważnia następujące osoby:
Małgorzata Rzepko - nr tel. 58 307 82 07, e-mail: malgorzata.rzepko@zus.pl
w godzinach pracy urzędu, w przypadku jej nieobecności w czynnościach zastępować ją będzie:
Karolina Węgrzynowska - nr tel. 58 307 82 28, e-mail: karolina.wegrzynowska@zus.pl w godzinach pracy urzędu.
W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail: malgorzata.rzepko@zus.pl lub karolina.wegrzynowska@zus.pl
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 maja 2017 10:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 czerwca 2017 14:30
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 czerwca 2017 13:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania