Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 czerwca 2017 13:23
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145d. Etap 1
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Al. Piłsudskiego 12, 35- 075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
35000/271/03/2017/ADG
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45321000-3 Izolacja cieplna
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Siedziba Zamawiającego w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 pok. 26. – Dziennik Podawczy
-
Termin składania ofert
11 lipca 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują na adres e-mail w postaci skanu podpisanego dokumentu z uwzględnieniem. Adres e-mail Zamawiającego: MB_zampubl_rzeszow@zus.pl. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również uzupełnienia dokumentów, oświadczeń oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 3a ustawy), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie, ul. Al. Piłsudskiego 12 pok. 26. – Dziennik podawczy 35- 075 Rzeszów
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 lipca 2017 13:51
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 sierpnia 2017 12:01
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia14 sierpnia 2017 10:39
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Momot tel.:17 867 52 84 E-mail: marek.momot@zus.pl
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia