Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 lipca 2017 10:55
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Jaśle
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
ul. Rynek 18B
38-200 Jasło -
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
130000/271/3/2017-ADG-ZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, węzłów sanitarnych, Sali Obsługi Klienta i pomieszczenia magazynu akt w budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie przy ul. Witosa 11
Zakres remontu obejmuje:
- wymianę wierzchnich warstw posadzek w części pomieszczeń biurowych,
- wymianę posadzki wraz z podkładami betonowymi oraz podbudową z kruszywa naturalnego w pomieszczeniu magazynu akt,
- malowanie pomieszczeń wraz z przygotowaniem podłoża oraz szpachlowaniem ścian,
- wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych oraz magazynach akt,
- wymiana tablic rozdzielczo – zabezpieczeniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr 7A
- przedmiar - złącznik nr 7B
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8 ,45111100-9, 45320000-6, 45262310-7, 45262300-4, 45431100-8, 45432111-5, 45442100-8, 45310000-3, 45233000-9,45421130-4 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B, budynek A
-
Termin składania ofert
31 lipca 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 lipca 2017 12:50
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 sierpnia 2017 13:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia29 sierpnia 2017 14:20
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Bożena Warchoł
e-mail: zampubl_jaslo@zus.pl
tel.134437970 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia