Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    7 sierpnia 2017  10:22

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku B w O/ZUS Sosnowiec.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Sosnowcu

  • Adres zamawiającego

    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    380000/271/04/2017-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Rodzaj zamówienia: roboty remontowo budowlane. CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45442100-8 Roboty malarskie.
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych w budynku „B” Oddziału ZUS w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1.
    3. W ramach Przedmiotu zamówienia należy wykonać zakres robót ujęty w przedmiarach oraz wzorze Umowy w tym:
    1) roboty demontażowe: rozebranie istniejących opraw wraz z ich utylizacją, demontaż i utylizacja centrali monitorowania opraw oświetlenia ewakuacyjnego, demontaż i utylizacja łączników;
    2) wykonanie nowego okablowania;
    3) dostawa i montaż nowych łączników;
    4) dostawa i montaż nowych opraw LED – 8 rodzajów (A1, A2, B1, B2, C1, C2, C3, D);
    5) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (demontaż i ponowny montaż sufitów rastrowych, częściowe wykonanie bruzdowania, uzupełnienie i zabezpieczenie przejść przewodów przez stropy masą ogniochronną, malowanie, i inne);
    6) wykonanie niezbędnych pomiarów i prób wykonanej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego potwierdzone pozytywnymi protokołami (w 2 egzemplarzach)

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Sosnowcu
    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec

    Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, Budynek A, I piętro, pok. 821.

  • Termin składania ofert

    23 sierpnia 2017  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Pzp

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Zamawiający, w celu prawidłowego ustalenia wartości zamówienia, zaleca przeprowadzenie oględzin obiektu, w którym będą prowadzone prace. Oględzin można dokonać w dniach poniedziałek – piątek w godzinach 10,00 – 14,00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z Panem Grzegorzem Imachem lub Łukaszem Mikulskim, pokój 905; tel. 32 368-33-50; 32 368-33-75.
    2. Zamawiający zaleca śledzenie informacji ukazujących się na stronie internetowej na której zostało zamieszczone ogłoszenie o przetargu.
    3. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, w godz. 10.00-14.00, upoważniono: - w sprawach technicznych – Grzegorz Imach lub Łukasz Mikulski – Referat Nieruchomości, tel. 32 368-33-75, 32 368-33-50 pokój 905. - w sprawach proceduralnych – Sebastian Solarz – Stanowisko d/s Zamówień Publicznych, tel. 32 368-32-03, fax: 32 368 33 99; mail: sebastian.solarz@zus.pl
    4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2017r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Sosnowiec ul. Partyzantów 1, pok. 316, III piętro.
    5. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.08.2017r. pod numerem 562582-N-2017.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 sierpnia 2017  13:53

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 września 2017  08:55