Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    29 listopada 2017  09:56

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Dostawa wyposażenia Sal Obsługi Klienta w siedzibie Oddziału w Lublinie i w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/07/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    39150000-8 Różne meble i wyposażenie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C .

  • Termin składania ofert

    14 grudnia 2017  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy tego zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w dniu 29 listopada 2017r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert.

    2. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: ( 81) 535-77-94; e-mail:(Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl) oraz Paweł Pieniężny tel: (81) 535-77-11; e-mail: Pawel.Pieniezny@zus.pl w godz. 07:15 –15:15.

    3. Na podstawie art. 18 pkt 1-2 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020), Zamawiający ustala elektroniczną komunikację z wykonawcami w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl. Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest forma faksowa (na nr faksu: 81/535-77-94) oraz forma pisemna (w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych w trybie art. 26 ust. 2, ust. 3 i ust. 3 a ustawy a także zastrzeżonych w ustawie wyjątków). W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl .

    4. Otwarcie ofert nastąpi 14 grudnia 2017r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 grudnia 2017  12:31

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 grudnia 2017  13:58

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 grudnia 2017  07:34

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 stycznia 2018  08:48