Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    18 grudnia 2017  10:20

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy I/ZUS w Dzierżoniowie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    58-390 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 1
    Telefon: 74 64 97 175
    Faks: 74 64 97 112
    Adres strony internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne


  • Województwo

    dolnośląskie

  • Numer postępowania

    430000/271/17/2017-ADG

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy budynku Inspektoratu ZUS w Dzierżoniowie przy ul. Andersa 6a wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i pełnieniem nadzoru autorskiego.
    Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    • 71.00.00.00-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
    • 71.24.20.00-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu i oszacowanie kosztów,
    • 71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją,
    • 71.32.10.00-4 – usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji
    budowlanych,
    • 71.32.20.00-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie zamawiającego - ul. Kasztanowa 1, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych pokój nr 259 (II piętro) lub przesłać na adres zamawiającego:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
    Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
    ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych


  • Termin składania ofert

    10 stycznia 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 64, ust. 1, pkt 6 i 7

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane pisemnie na adres:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
    ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 259, drogą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.marciniak@zus.pl; faksem na nr: 74 64-97-112.
    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    w sprawach przedmiotu zamówienia:
    - Krzysztof Ferenc tel. 74 64-97-321 od wtorku do czwartku, w godzinach 8.00 – 13.00.
    w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    - Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 stycznia 2018  07:42

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2018  13:50

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 lutego 2018  07:40

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 lutego 2018  10:34