Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 grudnia 2017  13:02

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Serwisowanie urządzeń drukujących w Oddziałach ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W TORUNIU

  • Adres zamawiającego

    ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    560000/271/27/2017/CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50 323200-7 naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych
    30 125110-5 tonery do drukarek laserowych / faksów

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Toruniu

    ul. Mickiewicza 33-39
    87-100 Toruń
    w pokoju nr 102A (piętro I)

  • Termin składania ofert

    4 stycznia 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 grudnia 2017  11:31

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 grudnia 2017  14:18

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 stycznia 2018  11:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 stycznia 2018  13:55

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2018  11:47