Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 lutego 2018 11:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Świadczenie kompleksowych pogwarancyjnych usług serwisowych dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz w podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Chorzowie
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
41-500 Chorzów -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
060000/271/1/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
50323000-5 naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZUS Oddział w Chorzowie ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 CHORZÓW, piętro III, Sekretariat - pokój 328
-
Termin składania ofert
5 marca 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 marca 2018 r. o godz. 11:30.
2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu na adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, wyłącznie na numer faks (32) 34-90-580; wyłącznie na adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne_chorzow@zus.pl
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 marca 2018 14:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 marca 2018 14:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 marca 2018 13:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia29 marca 2018 12:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Danuta Kilka
e-mail: zamowienia.publiczne_chorzow@zus.pl
tel. (32) 349-06-91 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia