Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    26 lutego 2018  11:15

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Roboty budowlane w zakresie przebudowy Sali Obsługi Klientów i wykonania wentylacji mechanicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 .

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W RYBNIKU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Rybniku
    44-200 Rybnik
    ul. Reymonta 2

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    34000/271/1/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    dla Części I - Roboty budowlane w zakresie przebudowy Sali Obsługi Klientów :
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
    45000000-7 Roboty budowlane
    45111300-1 Roboty rozbiórkowe
    45262500-6 Roboty murarskie i murowe
    45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
    45421140-7 Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
    45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
    45431000-7 Kładzenie płytek
    45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
    45443000-4 Roboty elewacyjne
    45442100-8 Roboty malarskie
    45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
    45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
    45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
    45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
    45320000-6 Roboty izolacyjne
    45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
    45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
    45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
    45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych
    45314310-7 Układanie kabli
    45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
    45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
    45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
    45317000-2 Inne instalacje elektryczne
    45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
    45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
    32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo
    42961100-1 System kontroli dostępu.

    dla Części II - Roboty w zakresie wykonania wentylacji mechanicznej :
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
    45000000-7 Roboty budowlane
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
    45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
    45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
    45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
    45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
    45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
    45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
    45320000-6 Roboty izolacyjne
    45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
    45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, 44-200 Rybnik,ul. Reymonta 2

  • Termin składania ofert

    22 marca 2018  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 301, godz. 9.30

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 marca 2018  14:17

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 kwietnia 2018  15:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 maja 2018  14:13