Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 lutego 2018 13:50
-
Tytuł postępowania
Kompleksowa dostawa oraz usługi przesyłowe gazu ziemnego na potrzeby ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Jaśle
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Jaśle
ul. Rynek 18B
38-200 Jasło -
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
130000/271/1/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa oraz usługi przesyłowe gazu ziemnego do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B, 38-200 Jasło oraz Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20,38-500 Sanok .
Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Liczba części 3.
Część nr 1 – Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wraz z usługą przesyłową gazu ziemnego wysokometanowego do budynków A i B Oddziału ZUS w Jaśle, ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło.
Część nr 2 – Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wraz z usługą przesyłową gazu ziemnego wysokometanowego do nowej części budynku A Oddziału ZUS w Jaśle, ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło.
Część nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wraz z usługą przesyłową gazu ziemnego wysokometanowego do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20, 38-500 Sanok.
2.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliw gazowych oraz zawartej aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania gazu ziemnego zawartej na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3. Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług przesyłowych (dystrybucji) odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r. poz. 220 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
4. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postepowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym ( Dz.U. z 2017 poz.1210 ze zm.).
5.Oddział ZUS w Jaśle jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe, zgodnie z art. 31b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2017r. poz. 43, ze zm.).
6.Zapotrzebowanie na gaz wykazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy, jest szacunkowe i ma charakter prognozy, dokonanej przez Zamawiającego na podstawie danych historycznych zużycia gazu za rok 2017.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
CPV: 09123000-7 gaz ziemny
65210000-8 przesył gazu -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, ZUS Oddział Jasło ul. Rynek 18B, bud.A
-
Termin składania ofert
12 marca 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 marca 2018 12:34
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 marca 2018 13:17
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 marca 2018 12:39
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2018 13:18
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia16 kwietnia 2018 08:50
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Bożena Warchoł
e-mail: zampubl_jaslo@zus.pl
tel.134437970 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia