Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 kwietnia 2018 13:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy i bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Bydgoszcz przy ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław przy ul. Solankowej 15 oraz I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Liczba części 6.
Część I zamówienia:
„Remont sanitariatów w budynku Oddziału – piętro III i II w budynku Oddziału ZUS
w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (budynek B). Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33”.
Część II zamówienia:
„Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych na parterze, korytarzy
i klatki schodowej w budynku I/ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6”.
Część III zamówienia:
„Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 15, 16, 508 i 512
w budynku O/ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B)”.
Część IV zamówienia:
„Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 114 w budynku I/ZUS
w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15”.
Część V zamówienia:
„Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 5 i 7 w budynku I/ZUS
w Tucholi przy ul. Dworcowej 8”.
Część VI zamówienia:
„Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczenia biurowego nr 101 w budynku I/ZUS
w Tucholi przy ul. Dworcowej 8”. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Adres zamawiającego
ul. Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Numer postępowania
040000/271/I/2018/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część I zamówienia:
(CPV) 45000000–7 – Roboty budowlane
(CPV) 45300000–0 – Roboty instalacyjne w budynkach
(CPV) 45331100–7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
(CPV) 45330000–9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
(CPV) 45310000–3 – Roboty instalacyjne elektryczne
(CPV) 45317300–5 – Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
(CPV) 45331000–6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(CPV) 45332200–5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
(CPV) 45211310–5 – Roboty budowlane w zakresie łazienek
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
Część II zamówienia:
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
(CPV) 45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych
(CPV) 45310000–3 – Roboty instalacyjne elektryczne
Część III zamówienia:
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
(CPV) 45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych
Część IV zamówienia:
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
(CPV) 45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych
(CPV) 44621110–3 – Grzejniki centralnego ogrzewania
Część V zamówienia:
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
(CPV) 45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych
Część VI zamówienia:
(CPV) 45410000–4 – Tynkowanie
(CPV) 45442100–8 – Roboty malarskie
(CPV) 45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)
-
Termin składania ofert
30 kwietnia 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
a)w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418309,
b)w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 (IV piętro).
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2018 13:57
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 maja 2018 13:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 czerwca 2018 07:51
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Grzegorz Jankowski, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ZUS Oddział w Bydgoszczy,
tel. (52) 341-83-08, e-mail: grzegorz.jankowski@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia