Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 kwietnia 2018  09:17

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy surowców energetycznych, energii i paliw

  • Tytuł postępowania

    Dostawa i odbiór energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Oddziału ZUS w Rzeszowie: Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Rzeszowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 1775600180, ul. Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 675 000,

  • Województwo

    podkarpackie

  • Numer postępowania

    350000/271/03/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
    9310000-5 – Elektryczność

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 pok. 26. –
    Dziennik Podawczy, do dnia: 24.04.2018 r. do godziny 10:00.

  • Termin składania ofert

    24 kwietnia 2018  10:00

  • Dodatkowe informacje

    Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
    imię i nazwisko: Marek Momot
    stanowisko służbowe: Starszy inspektor
    e-mail: marek.momot@zus.pl
    godziny pracy: 07:00 – 15:00
    imię i nazwisko: Janusz Dusiński
    stanowisko służbowe: Główny Specjalista
    e-mail: janusz.dusinski@zus.pl
    godziny pracy: 07:00 – 15:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2018  11:03
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-24, godzina: 10:00,

    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-26, godzina: 10:00,

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    26 kwietnia 2018  10:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 kwietnia 2018  08:47
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Ogłoszenie nr 500090932-N-2018 z dnia 25-04-2018 r. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
    II.1) Tekst, który należy zmienić:
    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    Numer sekcji: SEKCJA III
    Punkt: 1.3
    W ogłoszeniu jest: Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia (umowy), z których każde zamówienie (umowa) odpowiada swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu (umowa) czyli dostawę i odbiór oraz dystrybucja energii elektrycznej a wolumen zrealizowanych dostaw w okresie kolejnych 12 miesięcy każdego zamówienia wynosił co najmniej 7 MWh.

    W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy), z których każde zamówienie (umowa) dotyczy dostawy i dystrybucji energii elektrycznej a wolumen zrealizowanych dostaw w okresie kolejnych 12 miesięcy każdego zamówienia wynosił, co najmniej 7 MWh

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    Numer sekcji: SEKCJA IV PROCEDURA
    Punkt: 5
    W ogłoszeniu jest: 1.Niedopuszczalne są zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego w Umowie możliwości dokonania takich zmian oraz przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w treści Umowy, w zakresie: a) zmiany cen jednostkowych energii elektrycznej netto za 1 KWh w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i/lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, c) zmiany ceny jednostkowej netto za 1 KWh w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany ceny jednostkowej netto za 1 KWh w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, e) zmiany grup taryfowych f) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy,

    W ogłoszeniu powinno być: 1.Niedopuszczalne są zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego w Umowie możliwości dokonania takich zmian oraz przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w treści Umowy, w zakresie: a) zmiany cen jednostkowych energii elektrycznej netto za 1 KWh w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i/lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, c) zmiany ceny jednostkowej netto za 1 KWh w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany ceny jednostkowej netto za 1 KWh w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, e)Zamawiający może zmienić grupę taryfową w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych f) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy, g) Ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegają zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, zatwierdzonej przez Prezesa URE. Powyższa zmiana następuje automatycznie od dnia wejścia w życie nowej Taryfy OSD, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

    Numer sekcji: SEKCJA IV PROCEDURA
    Punkt: 6.2
    W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-24, godzina: 10:00,

    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-30, godzina: 10:00,

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    30 kwietnia 2018  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 kwietnia 2018  09:14

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 kwietnia 2018  14:19

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 maja 2018  14:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2018  10:36