Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 kwietnia 2018  12:11

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    01-748 Warszawa
    ul. Szamocka 3, 5

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/9/18

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    64216200-5 - elektroniczne usługi informacyjne

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5.

  • Termin składania ofert

    8 maja 2018  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający przekazuje
    e-mailem (forma preferowana przez Zamawiającego) lub faksem.
    2. Z zastrzeżeniem pkt 3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
    2.1. e-mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail Zamawiającego: SekretariatDZP@zus.pl. (forma preferowana przez Zamawiającego). W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania.
    2.2. faksem na nr faksu Zamawiającego +48 22 667 17 33/36,
    2.3. osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,
    2.4. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres ul. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa.

    3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy Pzp), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.
    4. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.

    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 kwietnia 2018  13:08

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 kwietnia 2018  13:14

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 maja 2018  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 maja 2018  14:24

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 maja 2018  14:27

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 maja 2018  14:16

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 maja 2018  14:20

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 maja 2018  08:50

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 sierpnia 2018  15:02

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 października 2018  10:15