Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 kwietnia 2018  12:42

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont ścian i posadzek oraz wymianę stolarki drzwiowej w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Jaśle

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18B
    38-200 Jasło

  • Województwo

    podkarpackie

  • Numer postępowania

    130000/271/3/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont ścian, posadzek, wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze i I piętrze w lokalu Inspektoratu ZUS w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5 o zakresie:
    a)roboty rozbiórkowe: rozebranie okładzin ściennych, rozebranie wierzchnich warstw posadzek, demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych stalowych i aluminiowych, rozebranie ścian z cegły, zeskrobanie i zmycie starej farby, demontaż opraw oświetleniowych, załadunek i wywóz gruzu.
    b) roboty wykończeniowe: przygotowanie podłoża poprzez zagruntownie ścian i posadzek, wykonanie warstw wyrównujących z zaprawy samopoziomującej, dwukrotne szpachlowanie ścian, wykonanie posadzek z wykładziny PCV w płytkach, wykonanie posadzek z płytek gresowych.
    c) roboty montażowe: montaż drzwi płycinowych w okleinie drewnopodobnej, montaż ościeżnic stalowych regulowanych w okleinie drewnopodobnej, montaż drzwi aluminiowych wraz z ościeżnicami. Drzwi przeszklone z poprzeczną belką szkło min. P2,montaż sufitu podwieszonego kasetonowego z wypełnieniem płytami wykonanymi ze skalnej wełny mineralnej 60x60cm.
    d) roboty sanitarne: wymiana podejść kanalizacyjnych pod umywalkę i miskę ustępową, wymiana podejść wodnych pod umywalkę i miskę ustępową, montaż zaworów kulowych, montaż nowych urządzeń sanitarnych.
    e) roboty elektryczne: montaż opraw oświetleniowych rastrowych 4x18W – podtynkowe, wymiana przełączników oraz gniazd wtykowych, wymiana tablic rozdzielczych, montaż koryt kablowych stalowych na wspornikach, ułożenie istniejących przewodów zlokalizowanych w listwach natynkowych na zamontowanych korytach stalowych ponad stropem podwieszonym.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

    Główny kod CPV: 45000000-7
    Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45111100-9, 45431100-8, 45432111-5, 45261221-9, 45332200-5, 45310000-3, 45431200-9, 45332200-5, 45310000-3, 45431200-9, 45332200-5, 45332300-6, 45421146-9

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B, budynek A

  • Termin składania ofert

    8 maja 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 Pzp

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 kwietnia 2018  13:46

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 maja 2018  14:12

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 czerwca 2018  14:14

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 czerwca 2018  14:54