Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 kwietnia 2018 12:42
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont ścian i posadzek oraz wymianę stolarki drzwiowej w budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Jaśle
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
ul. Rynek 18B
38-200 Jasło -
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
130000/271/3/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont ścian, posadzek, wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze i I piętrze w lokalu Inspektoratu ZUS w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5 o zakresie:
a)roboty rozbiórkowe: rozebranie okładzin ściennych, rozebranie wierzchnich warstw posadzek, demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych stalowych i aluminiowych, rozebranie ścian z cegły, zeskrobanie i zmycie starej farby, demontaż opraw oświetleniowych, załadunek i wywóz gruzu.
b) roboty wykończeniowe: przygotowanie podłoża poprzez zagruntownie ścian i posadzek, wykonanie warstw wyrównujących z zaprawy samopoziomującej, dwukrotne szpachlowanie ścian, wykonanie posadzek z wykładziny PCV w płytkach, wykonanie posadzek z płytek gresowych.
c) roboty montażowe: montaż drzwi płycinowych w okleinie drewnopodobnej, montaż ościeżnic stalowych regulowanych w okleinie drewnopodobnej, montaż drzwi aluminiowych wraz z ościeżnicami. Drzwi przeszklone z poprzeczną belką szkło min. P2,montaż sufitu podwieszonego kasetonowego z wypełnieniem płytami wykonanymi ze skalnej wełny mineralnej 60x60cm.
d) roboty sanitarne: wymiana podejść kanalizacyjnych pod umywalkę i miskę ustępową, wymiana podejść wodnych pod umywalkę i miskę ustępową, montaż zaworów kulowych, montaż nowych urządzeń sanitarnych.
e) roboty elektryczne: montaż opraw oświetleniowych rastrowych 4x18W – podtynkowe, wymiana przełączników oraz gniazd wtykowych, wymiana tablic rozdzielczych, montaż koryt kablowych stalowych na wspornikach, ułożenie istniejących przewodów zlokalizowanych w listwach natynkowych na zamontowanych korytach stalowych ponad stropem podwieszonym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45111100-9, 45431100-8, 45432111-5, 45261221-9, 45332200-5, 45310000-3, 45431200-9, 45332200-5, 45310000-3, 45431200-9, 45332200-5, 45332300-6, 45421146-9 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B, budynek A
-
Termin składania ofert
8 maja 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 Pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 kwietnia 2018 13:46
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 maja 2018 14:12
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia06 czerwca 2018 14:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia19 czerwca 2018 14:54
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia