Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 maja 2018 15:30
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont garażu podziemnego w budynku Centrali ZUS, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
01-748 Warszawa
ul. Szamocka 3, 5 -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/7/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Klasyfikacja usług projektowych wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 71220000 - 6 – usługi projektowania architektonicznego.
Klasyfikacja robót budowlanych wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 45262600 – 7 – różne specjalne roboty budowlane;
- 45000000 – 7 – roboty budowlane;
- 45111220 – 6 – roboty w zakresie usuwania gruzu. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5.
-
Termin składania ofert
6 czerwca 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający przekazuje e-mailem (forma preferowana przez Zamawiającego) lub faksem.
2. Z zastrzeżeniem pkt 3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
2.1. e-mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail Zamawiającego: SekretariatDZP@zus.pl. (forma preferowana przez Zamawiającego). W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania.
2.2. faksem na nr faksu Zamawiającego +48 22 667 17 33/36,
2.3. osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,
2.4. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy Pzp), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.
4. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 czerwca 2018 14:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia04 czerwca 2018 15:05
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.06.2018 r. pod nr 500124138-N-2018
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
6 czerwca 2018 09:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2018 10:16
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania