Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 maja 2018 14:10
-
Kategoria zakupowa
Dostawy inne
-
Tytuł postępowania
Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego w budynku B2 Oddziału ZUS w Radomiu przy ul. Czachowskiego 21A oraz świadczenie nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres zamawiającego
ul. Czachowskiego 21A, 26-600 Radom
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
310000/271/003-2018/ADG-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
42416100-6 windy
45313100-5 instalowanie wind
50750000-7 usługi w zakresie konserwacji wind -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, ul. Czachowskiego 21a, 26-600 Radom – Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, pokój nr 002 (Sala Obsługi Klienta – parter – wejście B),
-
Termin składania ofert
28 maja 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Grzegorz Kozicki, tel. 48 38-56-375, grzegorz.kozicki@zus.pl
Robert Wężykowski, tel. 48 38-56-400, robert.wezykowski@zus.pl
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr: 552809-N-2018 z dnia 02.05.2018 r.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 maja 2018 14:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 maja 2018 09:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 maja 2018 07:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 czerwca 2018 12:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 lipca 2018 12:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Grzegorz Kozicki
grzegorz.kozicki@zus.pl
tel : 221234750 wew. 375 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia