Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 maja 2018  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Rozbudowa systemu kontroli dostępu w O/ZUS Bydgoszcz i tjo.

    Zakres robót:
    a) demontaż i utylizacja istniejącego systemu kontroli dostępu (miejsca do demontażu wskazane
    w części rysunkowej),
    b) montaż nowoprojektowanego systemu:
    - wymiana okablowania - trasy kablowe w budynku prowadzone natynkowo w listwach,
    - montaż urządzeń kontroli dostępu,
    - montaż urządzeń do obsługi sieci DMVPN,
    c) uruchomienie nowoprojektowanego systemu,
    d) przeniesienie listy użytkowników z obecnego systemu,
    e) wykonanie testów i sprawdzeń,
    f) szkolenie obsługi,
    g) opracowanie dokumentacji powykonawczej.

    Powyższe zamówienie jest kontynuacją etapu I, który został wykonany w 2017 r. w budynkach O/ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33 (montaż szafy KD-RACK z uzbrojeniem), I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8 (wykonanie kompletnego systemu) oraz w BT w Sępólnie Krajeńskim przy ul. T. Kościuszki 16 (wykonanie kompletnego systemu).
    W celu realizacji etapu II, prace wykonywane będą w n/w lokalizacjach:
    - O/ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33,
    - O/ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a,
    - I/ZUS w Bydgoszczy ul. Ch. Andersena 6,
    - I/ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15,
    - I/ZUS w Nakle ul. Bohaterów 12a,
    - I/ZUS w Świeciu ul. Wojska Polskiego 87a,
    - I/ZUS w Żninie ul. 700 Lecia 37.

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/II/2018/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
    45-31-12-00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
    45-31-51-00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
    45-31-53-00-1 Instalacje zasilania elektrycznego
    45-31-56-00-4 Instalacje niskiego napięcia
    45-30-00-00-0 Roboty instalacyjne w budynkach
    45-31-11-00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
    45-45-00-00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
    45-44-21-00-8 Roboty malarskie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)

  • Termin składania ofert

    20 czerwca 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    a) w sprawach przedmiotu zamówienia – Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-
    Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418309,
    b) w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 (IV piętro).

    Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Szamocka 3, 5 01-748 Warszawa
    inspektorem ochrony danych w ZUS jest Pan Mariusz Burdzy e-mail: odo@zus.pl*
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Rozbudowa systemu kontroli dostępu w O/ZUS Bydgoszcz i tjo” znak 040000/271/II/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    posiada Pani/Pan:
    −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
    −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
    −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    nie przysługuje Pani/Panu:
    −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    −* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
    −** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
    −*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

    Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.***

    1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

    *** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).



Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 czerwca 2018  07:44

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 czerwca 2018  08:22

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 czerwca 2018  12:02

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 czerwca 2018  14:17

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 czerwca 2018  08:03

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 czerwca 2018  12:54

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 czerwca 2018  13:04
  • Zmiana dotyczy

    Dodatkowe informacje

  • Treść zmiany

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.06.2018 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 (IV piętro).

  • Termin składania ofert

    29 czerwca 2018  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 czerwca 2018  13:07

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  09:21

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 czerwca 2018  13:07

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 sierpnia 2018  13:40

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 września 2018  10:16