Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 czerwca 2018  08:45

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Serwis urządzeń drukujących dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gdańsku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    100000/271/2/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych – 50323200-7
    Toner do drukarek laserowych/faksów – 30125110-5

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    1) ofertę należy przesłać na adres:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Zamówienia Publiczne
    ul. Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk
    lub
    2) dostarczyć osobiście, w zaklejonej kopercie i złożyć na Sali Obsługi Klienta (parter) – „Dziennik podawczy”- budynek Oddziału ZUS w Gdańsku ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk (czynne od godz. 08:00).

  • Termin składania ofert

    21 czerwca 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 czerwca 2018  08:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 czerwca 2018  13:50

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 czerwca 2018  13:30

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 czerwca 2018  13:30

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 czerwca 2018  11:05

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  09:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 lipca 2018  14:40

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 lipca 2018  14:30
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Małgorzata Rzepko
    e-mail: malgorzata.rzepko@zus.pl
    tel.: 58 307 82 07

    Karolina Węgrzynowska
    e-mail: karolina.wegrzynowska@zus.pl
    tel.: 58 307 82 28

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia