Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 czerwca 2018 08:45
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis urządzeń drukujących dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gdańsku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33 -
Województwo
pomorskie
-
Numer postępowania
100000/271/2/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych – 50323200-7
Toner do drukarek laserowych/faksów – 30125110-5 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
1) ofertę należy przesłać na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Zamówienia Publiczne
ul. Chmielna 27/33
80-748 Gdańsk
lub
2) dostarczyć osobiście, w zaklejonej kopercie i złożyć na Sali Obsługi Klienta (parter) – „Dziennik podawczy”- budynek Oddziału ZUS w Gdańsku ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk (czynne od godz. 08:00). -
Termin składania ofert
21 czerwca 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2018 08:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 czerwca 2018 13:50
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 13:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 13:30
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert Data: 2018-06-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert Data: 2018-06-26, godzina 10:00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
26 czerwca 2018 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 czerwca 2018 11:05
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2018 09:05
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 lipca 2018 14:40
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2018 14:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Małgorzata Rzepko
e-mail: malgorzata.rzepko@zus.pl
tel.: 58 307 82 07
Karolina Węgrzynowska
e-mail: karolina.wegrzynowska@zus.pl
tel.: 58 307 82 28 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia