Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 czerwca 2018 14:27
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Roboty budowlane w budynkach Inspektoratów ZUS w Białogardzie, Kołobrzegu i Świdwinie:
Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu SSP-I/Białogard - Modernizacja systemu SSP-I/Świdwin
Zadanie nr 2 - Remont WC dla osób niepełnosprawnych i ogrodzenia posesji budynku Inspektoratu ZUS w Białogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56
Zadanie nr 3 - Malowanie elewacji, uszczelnienie fasady w budynku Inspektoratu ZUS
w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21
Zadanie nr 4 - Wykonanie iniekcji – izolacji poziomej ścian w budynku Inspektoratu ZUS
w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21 -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
170000/271/40/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 26 25 00-6 Roboty murarskie i murowe
45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45 31 21 00-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45 31 11 00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45 31 43 00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45 43 00 00-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45 44 21 00-8 Roboty malarskie
45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. J. Fałata 30, 75-950 Koszalin, pokój: 021, parter
-
Termin składania ofert
2 lipca 2018 09:30
-
Dodatkowe informacje
Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Barbara Wojtan – tel.: 94 348 55 14 – godziny urzędowania 7.00 – 15.00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia15 czerwca 2018 07:57
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowych czujek dymu
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowych czujek dymu - zadanie nr 1
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: 3. Aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowych czujek dymu
W ogłoszeniu powinno być: 3. Aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowych czujek dymu - zadanie nr 1 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
2 lipca 2018 09:30
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2018 12:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2018 14:43
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia16 lipca 2018 13:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia31 lipca 2018 13:06
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia31 lipca 2018 13:07
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia