Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 czerwca 2018  13:33

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania pn. „Dostosowanie drzwi wejściowych i wewnętrznych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a”

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Kielcach

  • Adres zamawiającego

    ul. Piotrkowska 27
    25-510 Kielce

  • Województwo

    świętokrzyskie

  • Numer postępowania

    150000/271/ZP - 10/2018

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego;
    71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Kolberga 2a, 25-520 Kielce.
    Za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

  • Termin składania ofert

    6 lipca 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych są:
    Agnieszka Bujnowska, stanowisko służbowe: Główny Specjalista
    tel. (0 41) 33 56 748, e-mail: zap_kielce@zus.pl
    Paweł Orliński, stanowisko służbowe: Starszy Specjalista
    tel. (0 41) 367-74-23, e-mail: zap_kielce@zus.pl
    Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
    Marcin Adamczyk, stanowisko służbowe: Kierownik Referatu Nieruchomości
    tel. (0 41) 33 56 807 , e-mail: marcin.adamczyk@zus.pl
    godziny pracy: 7.30 – 15.00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 lipca 2018  14:08

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 lipca 2018  14:19

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lipca 2018  10:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lipca 2018  09:56