Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 lipca 2018 10:40
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Roboty remontowe w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Lublinie
-
Adres zamawiającego
20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c
-
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
200-000/271/07/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie niżej wymienione części :
1.1 Część nr 1 pn.: „Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną”
1.1.1. Zamówienie realizowane będzie, z mocy art. 16 ust. 1 ustawy, jako zamówienie wspólne na podstawie zawartego w dniu 28 marca 2018 roku „Porozumienia współudziałowców budynku przy ulicy T. Zana 38C w Lublinie”. W zawartym porozumieniu nw. współudziałowcy tego budynku wyznaczyli ZUS O/Lublin jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz:
a) Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie, ul. T. Zana 38C, 20-601 Lublin, NIP: 712-19-36-448, REGON: 430463253;
b) Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Lublinie, ul. T. Zana 38 C, 20-601 Lublin, NIP: 946-17-7
c) Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, NIP: 527-23-67-496; REGON: 017510794;
d) Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, NIP: 5213017228, REGON: 000017756, Oddział w Lublinie, ul. T. Zana 36, 38C, 20-601 Lublin
Kontakt z ww. zamawiającymi poprzez osoby wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu .
1.1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont pokrycia dachu w budynku wysokim Oddziału ZUS przy ulicy T. Zana 38 C w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wszystkie czynności (zawarte w zał. nr 1A cz. 1 do SIWZ) niezbędne do wykonania robót budowlano-remontowych w obrębie dachu oraz mające na celu wymianę pokrycia dachu papą termozgrzewalną w budynku wysokim a także zabezpieczenie pomieszczeń przed zalewaniem wodami opadowymi.
1.1.3 Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-26-00-00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45-31-00-00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
1.1.4 .Prace wykonywane będą na dachu budynku wysokiego (wys. pow. 40 m) w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i wykonawca będzie zobowiązany wykonać je tak, aby nie narażać pracowników na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych, a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed podjęciem realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. z podziałem obowiązków w tym zakresie. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w myśl Rozporządzenia Ministra Pracy i polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku – w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy [Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1649 i 1650 – tekst jednolity].
1.2. Część nr 2 składającą się z 2. nw. zadań:
1.2.1. Zadanie nr 1 pn.: „Malowanie gabinetów lekarskich wraz z wymianą wykładzin podłogowych”
Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje wszystkie czynności zawarte w załączniku nr 1A do SIWZ (dla części nr 2 - zadanie nr 1), niezbędne do wykonania robót budowlano-remontowych w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach biurowych zlokalizowanych w budynku na poziomie „0”
1.2.2. Zadanie nr 2 pn.: „Remont pomieszczeń kancelarii głównej Oddziału”.
Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje wszystkie czynności zawarte w załączniku nr 1A do SIWZ (dla części nr 2 - zadanie nr 2), niezbędne do wykonania robót budowlano-remontowych w pomieszczeniach kancelarii głównej zlokalizowanych w budynku na poziomie „ -1”.
1.2.3. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-40-00-00-1 Wykończeniowe roboty budowlane, 45-31-00-00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
1.3. Zakres zamówienia opisany w puntach 1.1 i 1.2, zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” w każdej jego części.
Uwaga! Wszystkie postanowienia Ogłoszenia dotyczą każdej części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej.
1.4. Przedmiot zamówienia w zakresie czynności wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ, zostanie wykonany przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis tego wymagania zawiera § 3A wzoru umowy załącznik nr 3 do SIWZ;
1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość spośród dwóch ww. części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy na obie części zamówienia. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C .
-
Termin składania ofert
31 lipca 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.07.2018r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;
2. Na podstawie art. 18 pkt 1-2 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020), Zamawiający ustala elektroniczną komunikację z wykonawcami w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest forma faksowa (na nr faksu: 81/535-77-94) oraz forma pisemna (w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych w trybie art. 26 ust. 2, ust. 3 i ust. 3 a ustawy a także zastrzeżonych w ustawie wyjątków). W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 lipca 2018 13:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 sierpnia 2018 11:51
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania