Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 września 2018 08:32
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Usługi serwisu tj. konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek w Oddziałach ZUS w Rzeszowie,Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie, realizowane przez O/ZUS Rzeszów
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie al.Piłsudskiego 12 Rzeszów35-075
-
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
350000/271/06/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
- 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075
Rzeszów pok. nr 26 (dziennik podawczy). z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.3. SIWZ, do
dnia 17.10.2018 r. do godziny 9:00 -
Termin składania ofert
17 października 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 października 2018 08:12
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 października 2018 08:31
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia06 listopada 2018 13:25
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia17 grudnia 2018 07:27
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Momot
Stanowisko ds. zamówień publicznych
marek.momot@zus.pl
tel. 17 867-52-84 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia