Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    1 października 2018  10:11

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ

  • Logotyp

  • Adres zamawiającego

    ul. Krasińskiego 34, 36
    43-350 Bielsko-Biała

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    020000/271/9/2018-ZAP-7

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90 91 00 00 – 9 usługi sprzątania,
    90 91 12 00 – 8 usługi sprzątania budynków,
    90 91 13 00 – 9 usługi czyszczenia okien,
    90 91 40 00 – 7 usługi sprzątania parkingów,
    90 91 92 00 – 4 usługi sprzątania biur,
    90 62 00 00 – 9 usługi odśnieżania,
    90 63 00 00 – 2 usługi usuwania oblodzeń,
    90 61 20 00 – 0 usługi zamiatania ulic,
    77 31 00 00 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
    77 31 40 00 – 4 usługi utrzymania gruntów,
    77 31 41 00 – 5 usługi w zakresie trawników.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego34, 36 budynek „A", parter, Dziennik podawczy.

  • Termin składania ofert

    31 października 2018  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 października 2018  13:55

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 października 2018  13:39

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2018  13:31

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 stycznia 2019  13:07

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lutego 2019  09:25