Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    23 listopada 2018  13:05

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej budynku A - siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka
    3, 5, 01-748 Warszawa, I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    290000/271/11/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    71251000-2 Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
    71621000-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ZUS I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań
    sekretariat w budynku A, pok. 353

  • Termin składania ofert

    3 grudnia 2018  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 listopada 2018  12:05

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 listopada 2018  12:05

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 grudnia 2018  09:05

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 grudnia 2018  14:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 lutego 2019  13:05

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 marca 2019  12:05