Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
23 listopada 2018 13:05
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy technicznej budynku A - siedziby I Oddziału ZUS w Poznaniu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka
3, 5, 01-748 Warszawa, I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
290000/271/11/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71251000-2 Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71621000-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań
sekretariat w budynku A, pok. 353 -
Termin składania ofert
3 grudnia 2018 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 listopada 2018 12:05
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia30 listopada 2018 12:05
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert: do dnia 7 grudnia 2018 r. do godz. 12:00
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
7 grudnia 2018 12:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 grudnia 2018 09:05
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2018 14:05
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 lutego 2019 13:05
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia15 marca 2019 12:05
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Bartosz Zegar, e-mail:bartosz.zegar@zus.pl, tel. 61 841 60 91
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia