Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 grudnia 2018 11:59
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres zamawiającego
ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz -
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
220000/271/11/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90919200-4 Usługi sprzątania biur
90911300-9 Usługi czyszczenia okien
90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, korzystając z Klucza publicznego, który jest niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę.
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal -
Termin składania ofert
31 stycznia 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Publikacja ogłoszeń o zamówieniu:
TED 2018/S 239-546138
mini Portal - ID postępowania: 96eb1132-0052-4bf7-9018-d003b52953e0
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 stycznia 2019 08:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 stycznia 2019 18:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2019 12:19
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia01 kwietnia 2019 07:32
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Iwona Paluch
18 4498370
paluchi@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia16 kwietnia 2019 12:43
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Iwona Paluch
18 449 83 70
iwona.paluch@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia