Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 marca 2020  10:30

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wybór firmy audytorskiej, która dokona badania sprawozdań finansowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (FUS), Funduszu Emerytur Pomostowych (FEP) oraz Funduszu Rezerwy Demograficznej (FRD) za rok obrotowy kończący się 31.12.2020 r., za rok obrotowy kończący się 31.12.2021 r. oraz za rok obrotowy kończący się 31.12.2022 r.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/81/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    - 79212100-4 usługi audytu finansowego.

    2. Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdań finansowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (FUS), Funduszu Emerytur Pomostowych (FEP) i Funduszu Rezerwy Demograficznej (FRD):
    1) za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2020 r.,
    2) za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2021 r.,
    3) za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2022 r.
    zakończone wydaniem przez biegłego rewidenta pisemnego sprawozdania z badania.

    3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
    3.1.Część „A” zamówienia:
    Badanie sprawozdań finansowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (FUS), Funduszu Emerytur Pomostowych (FEP).
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części A zamówienia, Wykonawca przeprowadzi badanie sprawozdań finansowych ZUS, FUS i FEP w minimum 8 jednostkach organizacyjnych Zamawiającego (Centrali i 7 Oddziałach) w ich siedzibach.
    3.2. Część „B” zamówienia:
    Badanie sprawozdań finansowych Funduszu Rezerwy Demograficznej (FRD).

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, w tym JEDZ, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal.

  • Termin składania ofert

    9 kwietnia 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - b35b3d95-e06a-40e9-a5f7-8266d8b03e2f
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    3.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    3.2 format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    3.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, o godzinie 14:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 marca 2020  14:29

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 marca 2020  14:32

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2020  12:55

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2020  13:06

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 czerwca 2020  09:08

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 września 2020  15:03

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 listopada 2020  09:21