Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 marca 2020 13:45
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Budowa Sali Obsługi Klienta i modernizacja budynku w Inspektoracie ZUS w Suchej Beskidzkiej
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Chrzanowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów
-
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
070000/271/1/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71.00.00.00-8
71.24.20.00-6
71.24.80.00-8 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, sektor A, parter - dziennik podawczy
-
Termin składania ofert
7 kwietnia 2020 12:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 marca 2020 13:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia23 marca 2020 13:10
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert: 14.04.2020 r. do godziny 12.30.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
14 kwietnia 2020 12:30
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 kwietnia 2020 14:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 kwietnia 2020 12:10
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 kwietnia 2020 14:30
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 maja 2020 13:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia22 maja 2020 09:10
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Tomasz Bolek, tomasz.bolek@zus.pl , 32 624-54-62
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia