Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 maja 2017 13:26
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy budynku Inspektoratu ZUS w Otwocku.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/6/2017-CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45.32.10.00-3 Izolacja cieplna
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie zamawiającego – ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 108 lub przesłać na adres zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w innym miejscu niż wskazane powyżej. -
Termin składania ofert
6 czerwca 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2017 r. o godz. 11:00, w siedzibie zamawiającego – ul. Czerniakowska 16 (wejście od ul. Czerniakowskiej, budynek VGB), w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 109
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
Adam Konopko - tel. 22 890 43 92
Agnieszka Kawerska - tel. 22 890 43 41
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 czerwca 2017 11:08
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2017 10:44
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania