Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    24 maja 2017  11:05

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Dostosowanie SOK do standardów – O/Lublin Zana 38A

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie,
    20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/03/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i dostosowaniu do aktualnych warunków bhp, p.poż. i standardów Sali Obsługi Klientów (SOK) w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Tomasza Zana 38A (na działce ewidencyjnej nr 10/2). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności czynności (zawarte w zał. nr 1A do SIWZ) niezbędne do umiejscowienia stanowisk obsługi klientów w obrębie jednego pomieszczenia SOK oraz mające na celu dostosowanie do aktualnych warunków ppoż. i bhp. budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. Tomasza Zana 38A.
    Zakres zamówienia obejmuje również utrzymanie zainstalowanych urządzeń i systemów, tj. urządzeń klimatyzacyjnych, systemu kontroli dostępu, automatyki systemu otwierania drzwi do Sali Obsługi Klientów, systemu sygnalizacja pożarowej (SAP), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV) oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, niezależnie od zapewnienia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane;

    2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 "Roboty budowlane”
    45-40-00-00-1 „Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych”, 45-33-00-00-9 „Roboty instalacyjne wodno–kanalizacyjne i sanitarne”, 45-31-00-00-3 „Roboty instalacyjne elektryczne”

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C .

  • Termin składania ofert

    19 czerwca 2017  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się takich zamówień

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia.

  • Dodatkowe informacje

    1.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.06.2017r.o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;

    2. Termin związania ofertą – 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert;

    3. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w dniu 24.05.2017r. na portalu UZP – nr 515950-N- 2017 i 87302-2017) do upływu terminu składania ofert;

    4. . Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: ( 81) 535-77-94; e-mail:(Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl) oraz Paweł Pieniężny tel: (81) 535-77-11; e-mail: Pawel.Pieniezny@zus.pl w godz. 07:15 –15:15;

    5. Na podstawie art. 18 pkt 1-2 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020), Zamawiający ustala elektroniczną komunikację z wykonawcami w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl. Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest forma faksowa (na nr faksu: 81/535-77-94) oraz forma pisemna (w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych w trybie art. 26 ust. 2, ust. 3 i ust. 3 a ustawy a także zastrzeżonych w ustawie wyjątków). W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 czerwca 2017  12:46

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 czerwca 2017  13:57

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 czerwca 2017  14:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 czerwca 2017  12:37

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 lipca 2017  15:13