Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 lipca 2017 09:14
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Sprzątanie obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Toruniu
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W TORUNIU
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Toruniu
ul. Mickiewicza 33/39
87-100 Toruń -
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Numer postępowania
560000/271/04/2017/CZP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90919200-4 usługi sprzątania biur;
90911200-8 usługi sprzątania budynków;
90911300-9 usługi czyszczenia okien;
90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic;
90914000-7 usługi sprzątania parkingów;
90620000-9 usługi odśnieżania;
33770000-0 artykuły higieniczne z papieru
33741100-7 środek do mycia rąk
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ul. Mickiewicza 33/39
87-100 Toruń
w pokoju nr 102A (piętro I) -
Termin składania ofert
24 sierpnia 2017 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia26 lipca 2017 11:14
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Zmianie ulega: termin składania ofert, termin otwarcia ofert, warunki udziału w postępowaniu
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
28 sierpnia 2017 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 lipca 2017 11:15
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 lipca 2017 14:46
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 lipca 2017 14:52
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 sierpnia 2017 14:38
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 sierpnia 2017 08:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 sierpnia 2017 08:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 sierpnia 2017 13:28
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 października 2017 11:41
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2017 11:31
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
tel. (56) 610 94 41, faks: (56) 610 93 25
Maria Kowalska - w godzinach od 7:00 do 15:00,
poczta elektroniczna : maria.kowalska02@zus.pl
tel./faks: (56) 610 93 25
Maciej Bober - w godzinach 7:00 do 15:00
poczta elektroniczna: maciej.bober@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia