Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 lipca 2017  09:14

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Sprzątanie obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Toruniu

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W TORUNIU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Toruniu

    ul. Mickiewicza 33/39
    87-100 Toruń

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    560000/271/04/2017/CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90919200-4 usługi sprzątania biur;
    90911200-8 usługi sprzątania budynków;
    90911300-9 usługi czyszczenia okien;
    90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic;
    90914000-7 usługi sprzątania parkingów;
    90620000-9 usługi odśnieżania;
    33770000-0 artykuły higieniczne z papieru
    33741100-7 środek do mycia rąk
    77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych;

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ul. Mickiewicza 33/39
    87-100 Toruń
    w pokoju nr 102A (piętro I)

  • Termin składania ofert

    24 sierpnia 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lipca 2017  11:14
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Zmianie ulega: termin składania ofert, termin otwarcia ofert, warunki udziału w postępowaniu

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    28 sierpnia 2017  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lipca 2017  11:15

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 lipca 2017  14:46

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 lipca 2017  14:52

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 sierpnia 2017  14:38

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 sierpnia 2017  08:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 sierpnia 2017  08:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2017  13:28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 października 2017  11:41

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2017  11:31
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    tel. (56) 610 94 41, faks: (56) 610 93 25
    Maria Kowalska - w godzinach od 7:00 do 15:00,
    poczta elektroniczna : maria.kowalska02@zus.pl

    tel./faks: (56) 610 93 25
    Maciej Bober - w godzinach 7:00 do 15:00
    poczta elektroniczna: maciej.bober@zus.pl

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia