Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 lipca 2017 10:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi ochrony
-
Tytuł postępowania
Monitoring alarmowych sygnałów pożarowych w budynkach Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach, w częściach:
cz. 1 - Oddział ZUS w Pile, budynek A i budynek B
cz. 2 - Inspektorat ZUS w Chodzieży
cz. 3 - Inspektorat ZUS w Czarnkowie wraz z wynajmowanymi pomieszczeniami przyległymi do budynku
cz. 4 - Inspektorat ZUS w Wągrowcu
cz. 5 - Inspektorat ZUS w Złotowie -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, tel. (91) 459 65 78, fax (91) 459 65 76
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/15A/CZP/2017
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
75251110-4 Usługi ochrony przeciwpożarowej
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. J. Matejki 22, piętro III, pok. 230
-
Termin składania ofert
1 sierpnia 2017 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. J. Matejki 22, piętro III, pok. 229, w dniu 01.08.2017 r. o godzinie 11:00.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 sierpnia 2017 14:03
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 września 2017 10:03
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 października 2017 10:10
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Eryka Śliwczyńska tel. 91 459 65 77
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia