Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 lipca 2017  14:37

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Sprzątanie obiektów oraz utrzymanie terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Toruniu

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W TORUNIU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Toruniu

    ul. Mickiewicza 33/39
    87-100 Toruń

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    560000/271/19/2017/CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90919200-4 usługi sprzątania biur;
    90911200-8 usługi sprzątania budynków;
    90911300-9 usługi czyszczenia okien;
    90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic;
    90914000-7 usługi sprzątania parkingów;
    33770000-8 artykuły higieniczne z papieru
    33741100-7 środek do mycia rąk
    77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych;

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ul. Mickiewicza 33/39
    87-100 Toruń
    w pokoju nr 102A (piętro I)

  • Termin składania ofert

    27 lipca 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lipca 2017  14:52

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 lipca 2017  10:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 sierpnia 2017  15:33

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 sierpnia 2017  08:24