Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 września 2017  11:02

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Opiekę serwisową urządzeń HP – EWD, UNIX, Windows

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/36/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)


    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
    Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna opieka serwisowa zwana dalej: „usługą serwisu” wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy urządzeń HP – EWD, UNIX, Windows.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
    Część A – Opieka serwisowa macierzy
    Część B – Opieka serwisowa serwerów
    Część C – Opieka serwisowa przełączników
    Część D – Opieka serwisowa bibliotek taśmowych i dyskowych
    Warunki i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
    Szczegółowy wykaz urządzeń objętych usługą serwisu stanowi Załącznik nr 4 do Umowy.
    Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących obsługę i przyjęcie zgłoszeń, w zakresie realizacji zamówienia w części A, B, C i D.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1 w informacjach dodatkowych poniżej.

  • Termin składania ofert

    23 października 2017  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Oferta, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje doręczane przez Wykonawcę osobiście do siedziby Zamawiającego, winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.

    2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 października 2017  09:16

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 października 2017  15:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 marca 2018  12:18

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 kwietnia 2018  10:59

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 kwietnia 2018  16:14

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 kwietnia 2018  14:59

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2018  12:35

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2018  13:23

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 czerwca 2018  16:24