Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 września 2017  10:30

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługa kompleksowego sprzątania obiektów II Oddziału ZUS w Łodzi

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ II W ŁODZI

  • Adres zamawiającego

    ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    530000/271/10/2017/CZP-Ł2

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    CPV (główny kod):
    90910000-9 usługi sprzątania

    CPV (dodatkowe kody):
    90911200-8 usługi sprzątania budynków
    90911300-9 usługi czyszczenia okien
    90914000-7 usługi sprzątania parkingów
    98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho
    90620000-9 usługi odśnieżania
    90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
    77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235.

  • Termin składania ofert

    24 października 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Zamawiający stosuje w niniejszym postępowaniu procedurę, o której mowa w art. 24aa (tzw. „procedura odwrócona”) ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
    2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert (podpisane przez Wykonawcę) oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), stanowiące Wzór nr 2 - załącznik SIWZ. Informacje zawarte w JEDZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. JEDZ ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
    Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ odnoszący się do tych podmiotów.
    3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, których dotyczą przesłanki opisane w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
    4. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) – wg Wzoru nr 4 stanowiącego załącznik SIWZ.
    5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w § 5 pkt 1-3, 5-6 oraz 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. O ile będzie dotyczyło – pisemnego zobowiązania innego podmiotu(ów) do udostępnienia Wykonawcy, do dyspozycji – niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    6. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    7. Wykonawcę mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Przetarg nieograniczony - Publikacja SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 września 2017  10:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 września 2017  10:30

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2017  14:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 października 2017  10:32

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 października 2017  08:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 listopada 2017  14:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 grudnia 2017  09:08