Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 września 2017 11:24
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawę urządzenia do złamywania arkuszy (falcerka)
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/47/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
42991100-0 Maszyny introligatorskie
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Szamocka 3, 5 skrzydło "C" piętro I pok. 104.
-
Termin składania ofert
26 września 2017 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Niezbędne jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca instalacji urządzenia, oraz możliwości wprowadzenia urządzenia do wyznaczonego miejsca (pomieszczenie introligatorni) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego w protokole z wizji, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 21.09.2017 r. i rozpocznie się o godzinie 12.00 oraz będzie trwała maksymalnie do godziny 15.00.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 września 2017 14:17
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 września 2017 14:09
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia08 listopada 2017 14:50
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 grudnia 2017 09:15
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Agnieszka Rogulska
e-mail: Agnieszka.Rogulska@zus.pl
tel.: 022 667-17-16 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia