Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 września 2017  11:24

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawę urządzenia do złamywania arkuszy (falcerka)

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/47/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    42991100-0 Maszyny introligatorskie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Szamocka 3, 5 skrzydło "C" piętro I pok. 104.

  • Termin składania ofert

    26 września 2017  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Niezbędne jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca instalacji urządzenia, oraz możliwości wprowadzenia urządzenia do wyznaczonego miejsca (pomieszczenie introligatorni) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego w protokole z wizji, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 21.09.2017 r. i rozpocznie się o godzinie 12.00 oraz będzie trwała maksymalnie do godziny 15.00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 września 2017  14:17

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 września 2017  14:09

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 listopada 2017  14:50

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 grudnia 2017  09:15