Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    27 września 2017  12:55

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
    eksploatowanych w Oddziałach ZUS w Rybniku, Krakowie, Chrzanowie i Bielsku-Białej

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W RYBNIKU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział ZUS w Rybniku
    ul. Reymonta 2
    44-200 Rybnik

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    340000/271/5/2017-ADG

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, Dziennik podawczy

  • Termin składania ofert

    6 października 2017  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 301, godz. 9.30

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2017  13:59

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 października 2017  13:45

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 października 2017  14:10

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 października 2017  14:05