Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 listopada 2017  13:47

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy surowców energetycznych, energii i paliw

  • Tytuł postępowania

    Dostawa oleju opałowego do terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/22/2017-CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    09135100-5 olej opałowy

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Centrum Zamówień Publicznych.

  • Termin składania ofert

    30 listopada 2017  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza

  • Dodatkowe informacje

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2017 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 209.
    2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    Marta Pomierna
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Centrum Zamówień Publicznych
    e-mail: CZP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264-03-41

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 grudnia 2017  08:24

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 grudnia 2017  07:47

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 stycznia 2018  13:26
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Marta Pomierna, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, e-mail: CZP_Plock@zus.pl, tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264-03-41.

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia