Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    6 grudnia 2017  15:05

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku i w Olsztynie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    al. Jachowicza 1 ,09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/24/2017-CZP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    –50-53-14-00-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
    –50-75-00-00-7 Usługi w zakresie konserwacji wind

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Centrum Zamówień Publicznych

  • Termin składania ofert

    14 grudnia 2017  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza

  • Dodatkowe informacje

    Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    Magdalena Kalota
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Centrum Zamówień Publicznych
    e-mail: CZP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41
    w kwestiach proceduralnych
    Andrzej Konstańczuk tel. (85) 748 67 50
    w kwestiach opisu przedmiotu zamówienia dot. części 1
    Paweł Huska tel. (89) 521 24 14
    w kwestiach opisu przedmiotu zamówienia dot. części 2-4

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 grudnia 2017  14:04

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 grudnia 2017  08:24

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 stycznia 2018  13:24

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 stycznia 2018  14:50

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 stycznia 2018  14:07

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 stycznia 2018  14:31

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2018  09:33