Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
7 czerwca 2018 11:22
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Inspektoratów ZUS w Koninie, Kole, Turku i Biura Terenowego ZUS w Słupcy
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/271/15/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90 91 00 00 – 9 usługi sprzątania,
90 91 12 00 – 8 usługi sprzątania budynków,
90 91 92 00 – 4 usługi sprzątania biur,
90 61 00 00 – 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic,
90 62 00 00 – 9 usługi odśnieżania,
90 63 00 00 – 2 usługi usuwania oblodzeń,
90 91 13 00 – 9 usługi czyszczenia okien,
90 91 40 00 - 7 usługi sprzątania parkingów,
77 31 00 00 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
budynek A, I piętro, pok.102 - sekretariat -
Termin składania ofert
21 czerwca 2018 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoba do kontaktów z Wykonawcami:
Marek Żurek
e-mail: marek.zurek@zus.pl
tel. +48 61 874 53 00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2018 16:35
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 czerwca 2018 12:40
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 czerwca 2018 12:13
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 lipca 2018 10:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2018 07:25
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Żurek
e-mail: marek.zurek@zus.pl
tel. 61 874 53 00 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia