Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 sierpnia 2018  12:39

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont balustrad podjazdu oraz schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    58-390 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 1

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Numer postępowania

    430000/271/12/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45111300-1 Roboty rozbiórkowe
    45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe
    45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pokój nr 230, ul. Kasztanowa 1,
    58-390 Wałbrzych

  • Termin składania ofert

    29 sierpnia 2018  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 u Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane pisemnie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 230,
    - drogą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.marciniak@zus.pl lub boguslaw.chlipala@zus.pl
    - faksem na nr: (74) 64-97-112
    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    - w sprawach przedmiotu zamówienia:
    Dariusz Pawiłowski tel. 74 64-97-225
    od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
    - w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków
    zamówienia:
    Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175,
    Bogusław Chlipała, tel. 74 64-97-254,
    od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 sierpnia 2018  11:10