Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 stycznia 2019  16:38

  • Tytuł postępowania

    Zakup usługi opieki serwisowej na oprogramowanie SAP wspierające funkcjonowanie Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu (SWEZ) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/74/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej dla oprogramowania SAP obejmujące usługi na poziomie SAP Standard Support lub równoważnym

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    - 72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
    - 72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
    - 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferta winna być składana wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowana do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

  • Termin składania ofert

    11 lutego 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - d0888768-f8c8-4e37-8701-9d3ffc0dfb28.
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1.) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 stycznia 2019  16:40
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Zmianie uległa:
    1. sekcja III. 1.3 ogłoszenia- Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    2. sekcja IV. 2.2.Termin składania ofert
    Było:
    Termin składania ofert: 11 luty 2019 r. do godz. 09:00.
    Jest:
    Termin składania ofert: 12 luty 2019 r. do godz. 09:00.
    3. sekcja IV.2.7.Warunki otwarcia ofert
    Było:
    Termin otwarcia ofert: 11 luty 2019 r. godz. 12.30
    Jest:
    Termin otwarcia ofert: 12 luty 2019 r. godz. 12.30

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    12 lutego 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 stycznia 2019  16:41

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 stycznia 2019  13:56

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 lutego 2019  13:20

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 lutego 2019  16:02

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 marca 2019  14:48

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 kwietnia 2019  08:54