Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    23 stycznia 2019  11:54

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie oraz podległych Inspektoratów

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Koszalinie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    170000/271/60/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000-9 - usługi sprzątania (główny CPV)
    90911200-8 -usługi sprzątania budynków
    90919200-4 - usługi sprzątania biur
    90900000-6 - usługi w zakresie sprzątania i odkażania
    90911100-7 - usługi sprzątania miejsc noclegowych
    90911300-9 - usługi czyszczenia okien
    90914000-7 - usługa sprzątania parkingów
    90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 - usługi odśnieżania
    90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
    77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
    77314100-5 - usługi w zakresie trawników

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferta winna być składana wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowana do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

  • Termin składania ofert

    28 lutego 2019  08:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    UWAGA
    23.01.2019 r. przekazano do publikacji w DUUE sprostowanie - ogłoszenie zmian, w zakresie:
    Numer sekcji: II.1.1
    Zamiast:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów
    Powinno być:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie oraz podległych Inspektoratów
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 28/02/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 28/02/2019
    Czas lokalny: 08:00

    1. Identyfikator postępowania - 2333d5db-0038-4cec-933e-12affb32ee7a
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1.) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 stycznia 2019  11:01
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Zmianie uległy:
    Numer sekcji: II.1.1
    Zamiast:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów
    Powinno być:
    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie oraz podległych Inspektoratów
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 28/02/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 28/02/2019
    Czas lokalny: 08:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    28 lutego 2019  08:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 lutego 2019  13:22

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 lutego 2019  10:54
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Sekcja VII: Zmiany
    VII.1)
    Informacje do zmiany lub dodania
    VII.1.2)
    Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
    VII.2)
    Inne dodatkowe informacje:
    (1) W postępowaniu mogą brać udział Wykon., którzy nie podlegają wyklucz. z postępowania o udzielenie zamów. w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp.(2) Na potwier. braku podstaw do wykluczenia z postępow. Wykon. będzie obowiązany przedstawić następ. oświadczenia i dokumenty: a) oświad. Wykon. stanowiące wstępne potwierdz. spełnienia warunków udziału w postępow. i braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzu JEDZ; b) odpis z właściwego rejestru lub z CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; d)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że Wykon. nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne; (e) ośw. o braku wydania wobec niego prawomoc. wyroku sądu lub ostatecznej decyzji adminis. o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wyklucz. opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 Pzp); (f) ośw. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wyklucz. opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 22 Pzp); (g) ośw. o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych; (3) Na potwierdzenia braku podst. do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświad. o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; (4) Wykonawca zagraniczny zamiast dokumentów: z lit. b), c) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub m.zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składana ofert i dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składana ofert. Jeżeli w kraju, wykonawcy nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub m. zamieszkania wykonawcy lub m. zamieszkania tej osoby; (5) Komunikacja między Zamaw., a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektron., z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP; (6) Zamawiający stosuje w niniejszym postępowaniu postanowienia art. 24aa ustawy.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    28 lutego 2019  08:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2019  13:08

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 lutego 2019  13:57

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 kwietnia 2019  08:44

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 maja 2019  09:29