Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    7 lutego 2019  09:42

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz terenów zielonych obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Szczecinie

  • Adres zamawiającego

    ul. Jana Matejki 22
    70-530 Szczecin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    271/PN/U/5/ZAP/2018

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000-9 - usługi sprzątania (główny CPV)
    90911200-8 -usługi sprzątania budynków
    90919200-4 - usługi sprzątania biur
    90900000-6 - usługi w zakresie sprzątania i odkażania
    90911100-7 - usługi sprzątania miejsc noclegowych
    90911300-9 - usługi czyszczenia okien
    90914000-7 - usługa sprzątania parkingów
    90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 - usługi odśnieżania
    90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
    77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
    77314100-5 - usługi w zakresie trawników

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal/

  • Termin składania ofert

    14 marca 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 193bf41e-1fa2-414e-ac62-72c1ed20203a
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.