Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 lutego 2019  13:43

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz
    obiektów oraz utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych i utwardzonych przyległych
    do obiektów Oddziału ZUS w Słupsku oraz podległych TJO w Bytowie,
    Chojnicach, Człuchowie, Lęborku oraz Miastku.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Słupsku

  • Adres zamawiającego

    76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    370000/271/1/2019 – ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kodami:
    90910000-9 Usługi sprzątania
    90911200-8 Usługi sprzątania budynków
    90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
    90919200-4 Usługi sprzątania biur
    77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w ZUS Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk SEKRETARIAT, pokój nr 123 (I piętro) - segm. II.

  • Termin składania ofert

    25 lutego 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Do niniejszego postępowania ma zastosowanie przepis art. 6 a ustawy.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
    w ZUS Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, o godzinie 10:30, segm. II,
    pok. 125.
    Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1. Justyna Malinowska - Główny Specjalista
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
    godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)
    2. Anna Wyskocka-Zawadzińska, Starszy Specjalista
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
    godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2019  09:48

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lutego 2019  13:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 marca 2019  12:41

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 marca 2019  14:52
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1. Justyna Malinowska - Główny Specjalista
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
    godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)
    2. Anna Wyskocka-Zawadzińska - Starszy Specjalista
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
    godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia