Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 lutego 2019 13:43
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz
obiektów oraz utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych i utwardzonych przyległych
do obiektów Oddziału ZUS w Słupsku oraz podległych TJO w Bytowie,
Chojnicach, Człuchowie, Lęborku oraz Miastku. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Słupsku
-
Adres zamawiającego
76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
-
Województwo
pomorskie
-
Numer postępowania
370000/271/1/2019 – ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kodami:
90910000-9 Usługi sprzątania
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 Usługi sprzątania biur
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w ZUS Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk SEKRETARIAT, pokój nr 123 (I piętro) - segm. II.
-
Termin składania ofert
25 lutego 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Do niniejszego postępowania ma zastosowanie przepis art. 6 a ustawy.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
w ZUS Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, o godzinie 10:30, segm. II,
pok. 125.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Justyna Malinowska - Główny Specjalista
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)
2. Anna Wyskocka-Zawadzińska, Starszy Specjalista
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 lutego 2019 09:48
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 lutego 2019 13:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 marca 2019 12:41
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 marca 2019 14:52
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Justyna Malinowska - Główny Specjalista
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.)
2. Anna Wyskocka-Zawadzińska - Starszy Specjalista
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
tel.: +48 59 841 94 06, e-mail: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00-15:00 (pn.- pt.) -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia