Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 lutego 2018  14:46

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wielobranżowej dla potrzeb realizacji inwestycji p.n. ”Modernizacja pomieszczeń segmentu A i D dla potrzeb zabudowy regałów jezdnych
    i stacjonarnych w Inspektoracie ZUS w Tychach” oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacja inwestycji.

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W RYBNIKU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Rybniku
    44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    340000/273/2/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osoby uprawnione do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania są:
    Danuta Ignaszewska, Mariola Kantor
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    Oddział ZUS w Rybniku
    T: +48 32 439 12 33, 32 439 12 32
    E: danuta.ignaszewska@zus.pl , mariola.kantor@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 7.00 – 15.00(pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 marca 2018  12:12