Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
22 marca 2018 09:41
-
Kategoria zakupowa
Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa półautomatycznych wiązarek stołowych
-
Nazwa zamawiającego
Biuro Poligrafii
-
Adres zamawiającego
ul. Podskarbińska 25 A
03-829 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
8000214869-1
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
W zakresie przedmiotu zamówienia:
Grzegorz Grudziecki,
Specjalista, Wydział Zarządzania Dokumentacją
T: +48 22 667 22 69
E: grzegorz.grudziecki@zus.pl
W zakresie formalnym:
Sebastian Bastek,
Starszy Inspektor, Wydział Planowania, Analiz i Realizacji Zakupów
T: +48 667 28 30
E: sebastian.bastek@zus.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 kwietnia 2018 12:59
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania