Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 kwietnia 2018 12:39
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
„Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze oraz podległych jednostek organizacyjnych.”
Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień : 39130000-2 - meble biurowe -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres zamawiającego
ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra
-
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
510000/273/06/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Oferty należy składać w terminie do dnia 11-05-2018 r. do godz. 10.00. Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania są :
- w sprawach formalno- prawnych :
imię i nazwisko: Anna Szlachetka - Inspektor ,68 329-42-52, anna.szlachetka@zus.pl
Joanna Bohuszko - Inspektor, 68 329-43-21, joanna.bohuszko@zus.pl
nazwa jednostki: ZUS O/Zielona Góra, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
- w sprawach przedmiotu zamówienia:
imię i nazwisko: Krzysztof Daniel, Specjalista, 68 329-43-38, Krzysztof.Daniel@zus.pl
nazwa jednostki: ZUS O/Zielona Góra , Wydział Administracyjno- Gospodarczy
Godziny kontaktu : 8.00-14.00 ( pn.-pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 maja 2018 14:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania