Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 października 2018  07:28

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont schodów zewnętrznych na terenie Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze przy ul. Sygietyńskiego 10.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    ul. Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Numer postępowania

    430000/273/15/2018-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Termin składania ofert: 16 października 2018 r. godz. 11:00.
    Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Marta Onak, Bogusław Chlipała
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    tel. + 48 74 64 97 105, + 48 74 64 97 254
    e mail: marta.onak@zus.pl, boguslaw.chlipala@zus.pl,
    godziny kontaktu z Wykonawcami od 7:30 do 14:30 (pn.-pt.)

    Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest:
    Dariusz Pawiłowski
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    + 48 74 64 97 225
    e-mail: dariusz.pawilowski@zus.pl
    godziny kontaktu z Wykonawcami od 8:30 do 14:30 (pn.-pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 października 2018  10:22