Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 grudnia 2018 10:28
-
Kategoria zakupowa
Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego
-
Tytuł postępowania
Usługi wykonywania i dostawy pieczątek na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
II Oddział ZUS w Poznaniu
ul. Starołęcka 31,
61-361 Poznań,
tel.: 61-874-54-00
fax: 61-877-28-50 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/40/2018-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Aneta Malewska,
T: +48 61 874 54 78
E: aneta.malewska@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)
Termin składania ofert: do dnia 20-12-2018 r., do godziny 11:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2018 09:21
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania